25.07.2009

acı/ma

kumsalda usta bir heykeltraş edasıyla yaptığım küçük heykelcikler..
ve bi yandan kendimi cezanladırırken bi yandan da içimdeki kötü adamın sert kahkahaları ile ani sevinçler için tüm emeğimi saniyeler içinde yok edişim..
içinde 2 den fazla türü barındıran bir ruh hastası çocukluğum..
ne yaptını bilmez veyönünü bilmeyen hayaller...
ki onlar, yanlş kişlerle paylaşılmız ve aslında paylaşılmamsı gereken yaşama amacı.
ruhum bile günahkar bedenimi terketme isteği sona erdi...
çoktan "koyuver gitsin" edası ile izler oldu şapşallığımı
ve kendme olan acımasızlığımı....


21.07.2009

GÜN

deli gibi çalışıyor sayılarm..
her saat başı koştura koştura diğerine devrediyor dakikalarımı.
bir bayrak yarışı gibi..
yorgun,amaçsız ve şartsız..
ve herycanlı gözlerle onu izliyor saniyelerim...
ve saniyelerin de şımarık,yerinde duramayan,haylaz veletleri..saniseler..

paramparça olmuş zamanım..
bir tek vakit sıkılmamış halinden
o da nedenini bilmediğinden...
ol deyince olan vakit ...dön denince dönmüş...
dönmüş...dönmüş....dönmüş.....

her dönüş te biras daha sönüş
biraz daha yok oluş...
çözülüorm ve eriorm git gide....
sıkkın-pıkkın ve amaçsız..

19.07.2009

günün sözü: dua

yüksekce bi yere
baya yüksekce bir yere
7 kat gökten daha yükseğe...
asmışlar bir kandil, tam tepeye...
şimdi ışık verior geleceğe,
umut saçıor hatalarıma....
dua üstüne dua....
nur üstüne nur....

17.07.2009

hayylerim walla çok pis hayllerim..(aha hayalledim)



kendi çapımda yaptığım iç çatışmanın sonuna geldm sanrım... sakın kalkmasın bi taraflarım.. barış imzalamadım kendmle.. yalnız nurdan bir elin dokunması saçmaladığımı gösterdi.. walla tam süper oldu... bak bugn 4lük 5lik veya öle mısralara dökmedim içimi böle de güsel böle de yaprım havasındayım...
neyse blog efendi güsel haber dağcılığa ara veriiym derslere başlyım CV e koycak boy oy zıkkımcıklarm olsun falan derken okul saolsun tuttu kolumdan gidemessin ulen dedi... ve umudumu kestiim bi yolcula gönderdi beni .. =) dedi git bi gel... gez -gör -eğlen-hatta öğren dedi.. rektör babaya 1 metre kareden yakın olursam hemen sarılcam ellerine :) öpücem ,sımsıkı srıcam kollarımla:)
neyse sanrım bu sene iknicisi yapılcak olan "land rover geizisi"ne de katılıorm ... arından da tahmini sömestır dedimi vakit içine denk gelen bi klimanjaro.... ne dersin lan olur mu bilog... yapabilrs di mi:) güsel olcaa benzioorr....
hade bitirelim şu işi..:D
neyse pazartesine kdar şu dosya bitmeli sonra efendime sölymm... okuluma dönüp stajımı hallediyim ... tabe 1 austosta yollarda olcam önce ....

len olum gidiom galiba...
ben giderim
yol gider
peşim de çuf çuf eder... cevap : hayallerim :)


saklı ve gizli:...

düzensizdik...
düzensizliği sevdik...
ve düzensizliğimiz bizi birleştirdi...
düzensizlik için de bi düzen kurduk...
ve düzene yenik düştük...

sonra sil baştan.. al eline kalemi...
çiz yepyeni dünyanı... alışagelmişn dışında
yeni bir inşaa...

bak görebilormsun benii...
hiç böle düşünmüşmüydün..
saklı ve gizli....

13.07.2009

sebepsiz,suçsuz

kararan gözlerimden akan bir ışık..
al beni saflığınla doyur ey ümit!...
gecenin kokusuna sinmiş garip bir nefes...
al güneşe taşı beni ey hissis vakit!


bir kıvılcım bekleyen korkular vardı
yeryüzüne çıkar oldu sebepsiz,suçsuz...


ne ben gördm,ne işittim bir garip huzur
al götür şüphelerimi ey koca bulut!
yüreğime düşsün artık nurdan bir kelam
geri getir düşlermi içimdeki sukut...


yüreğimin kapısından akan kan vardı...
ruhsuz kaldı geçemez oldu sebepsiz,suçsuz.


cana can katan bir dua oldun dilime....
gönlümden geçenler bekler biçare...
ne umut ister ruhum ne de bir soluk...
yollara düşmüş artık cebinde yokluk..

rabbim...

tanrım şu sınav diye adlandırdığın dünya isimli fani yaşam alanımızda... bana hazırlamış olduğun soruların biras fazla zor değil mi?
yane tamemen boş değilim aslında ama sanırım bana hazırlanan sorularda hazırlıksız yakalanıorm... hane sen zaten biliosun bi kaç arkdaşı çalışıtrmışlığım bile war sınawlarına onların durumu benden daha ii gibi...biliorm beni seviorsun.. lakin bi kaç haftadır çok yoğunum yane şimdiye kdar balık-culuk diebilcemiz bir şekilde ilerliyordum... ama sanırm bi yrde yanlışlık yaptım 2-3 haftadr çok fazla ek ders war.. yoruldum gibi.... töbe haşa bi bi isyan deil.. sadece yanlışımı göstersen birasda düseltmeme yardım etsen valla mökkemmel olur.... acaba annem mi dua etmeyi azalttı.. çok mu beddua aldım... sanırm korkmaya da başladım....
neyse uzatmıcam yazdıkca yanlış şeyler çıkıcak gibi gelior... sana zahmet şu benm hayatıma bide hayatlarını mahvettiğim bir kaç hayat war..onlara bi el atıp bi ayar çekiversen... (yane iki tarafıda düşünerek bişler istiorm.... öle dünyayı kurtarmak deil amacım sen içimi bilosun..... )
AMİN....

zuper hatta hyper mario...

sevgili mario,
şu mektubu yazmamın tek bir amacı var biliomsun kendimi sana çok yakın hissediorm...
daha dosuru seni çok ii anladığmdan oluoo.... hayatın boyunca uraş didin... zıpla-hopla....
tüm herşeyi göze al... durmadan yola devam et...
karşına 4de 1in kadar bi prenses çıksın onun için uraş didin sonra..
o da boyuna posuna bakmadan ,yaptıklarını hiçe saysın...
şöle thank you mario diip gitsin.. sonra oyun bitsin falan...
walla keşke daha mantıklı bi yaşam sebebin olsaydı....
neyse takma kafanı olur mu?...
şu oyunu bitirdiğimden beri depresyonda oldunu düşünüorm...
sadece kafanı topla aradan yllar geçti bak.. yeni oyunlar falan...
bak sims i yükledim.. sana orda bi ev yaptım... altına 0 bide araba çekerim...
(para şifresi de elimde) gelecek kaygısı yok... yediğin de yemediğinde önünde...
hem kendi prensesini de kendin yapıcan söz...

dön artık hayata .....
neyse şimdiden thank u mario....süper mario....
yerim seni züper mairo

12.07.2009

hayatım...

aklımın sınırları...
gönlmün kırgınlıkları.....
yer yer sevinçli....
ve sağanak yağmurlu......
duyamadıklarım ve anlamadıklarım....
kararsızlıklar içindeyken de en saçma kararım...

kör bir bekleyiş.....
işkenceyi uzatan bir ümit...
tuzla buz bir sabr taşı...
bir de boş bir kafa tası...
tınnnn........

9.07.2009

endoplazmik redd-i kulun.


safsızlık katsayıma bakıorm da...
hayat ne çok şey katmış bana..

kimyasal,fiziksel,zihinsel, ve geleneksel
ne çok şeyle yaşamışız iç içe....
hepsinden bir parça eklenir sanmışım..
hepsine bir parça bırakmış....

şimdi tek bi parça kaldı içimde
düşsel yaşayan bir hücre....
bense endoplazmik bir kulum içinde....

8.07.2009

bir izcilik oyunu..

suda yürür gibi iz bıraktım...
ona rağmen unutuludm...

iz bıraktımda izlenmiş oldum...
takip ettiler izimi
izlediler bir süre de....
tekrar izlenmiş oldum...

izindeyiz demişlerdi...
çok saftım inandım...
şimdi bakıorm gerçekten izinde insanlar...
izimi sürmekteydiler. bir bir izine ayrılmışlar..

iz bırakanlar unutulmazmış...
hiç hatırlatmamışlar.
saflığımdanmış,suda yürür gibi iz bırakmışım..
bırakmışım da dalgalar bile uzaklaşmış benden...

şimdi gören de izleyen de
bi sen varsın...
izini kaybettirme bana...

live4die 03:58


7.07.2009

diriliş

Tadilat zamanı gelmiş ruhumun…

Gelmişte dökülmüş boyaları….

Sahte bi deprem geçmiş üstümden..

Geçmişte çatlamış duvarlarım …

Kırık-dökük bi iskele kurmaya başladım şimdi…

Varlığımı varlığına adadım,

Varlığımı diriltmeye çalışıyorum…

Bin kere bozmuştum yeminimi…

Yeni bir tövbe ile affına sığındım…

Bir diriliş için yalvarıyorum..

Live4die

3:10

6.07.2009

yatalak pinokyo ve düş perisi

Hala oyuncaklarla oynayacak kadar küçüktüm karşında

Bir kukla oldum onların arasından

Aldım çocukluğumu bir kukla yaptım...

Yalanlarınla bağladım ve kocaman bir güven le sımsıkı bir düğüm attım uçlarına

Hiç kopmayacağından emin...

Ardından büyümüş ellerime oynattım çocukluğumu

Sen bi çizgi çizdin yere

Ben sarhoş bir kuklayı üstünde yürüttüm elimden geldiğince

Ve yolun sonuna geldiğimizde

çocukluğuma güvendiğim için çözmeni isterdim o ipleri ellerinden ve ayalarından

Pinokyo misali bi kuklaydı çocukluğum bıraksan yürürdü

Sen ise yolun sonuna o kadar yakınken; çözdün ki ipleri

yalanlar dökülüverdi burnumdan...

ne tam anlamıyla gereçk bir çocuk oldu pinokyo,

ne de var olabildi..

Yatalak bir pinokyo var artık arkanda

Sol tarafı tutmuyor...

Yastığının altında dökülen düşleri..

Her gece penceresine bakıor ve sonsuzluğunu sabrı için eskitiyor..

penceresinden gelecek düş perisini bekliyip duruor.

Live4die

07.07.09 6:23


"Uykusuz bir gece.. saflığımdan habersiz geçiridğim bilmem kaçıncı gece yok o kdar fazla deil bi kaç gün sözde..

ama yaşanması zor bi kaç gün çevremdekiler de olmasa halim nice(very nice)"

Hade bakalım rasgele.

Rasgele hayat usta ve senin sahte dostların...

yandım...


bir blog içinde yeterince piştim sanırm.... ; 7.ayın 7. günü saat 6.5 ya yanmış mumun... bilmem kaç yıl olmuş ,çocuk bir ihtiyardır güzel ruhum.. .


HOŞBULDUK.