bu yasdıklarımın nedeni açlık mı yoksa pskolojik mi henüs karar weremedim..
ama karar emin oldum bişe war gerçkten açım...
sütlü bi cicibebe yiyo olmam bunun açık bi göstergesi..
normalde dier insnlar gibi
"elimde kahvem-bilgsayarın başında yazıorm-sol yanımda sigaram efkarımı içime daıtıor" gibi artis şeler yaşamalıyım galiba..
neyse bu sefer daha ilgnç hayatımla ilgili bi bnzetmeden ötürü burdayım...
haytım ve yemek analyışm...
herbişeyi birbirne karıştırark yeme alışkanlımı sanrım hayattaki her boka karışma alışkanlımla birleştiriorm... ve bi güzel çırpıorm kendi mutfaam da bazen kendi közümde pişiorm.. bazen bi tokatla pembeleşinceye kadar kızarıor yanaklarım...ve bazende kulak memesi kıvamında ki irençliklerim.. hayatım tam bi ahçı sahası.. bense yemek yapmayı bilmektn çok deneyen bi acemi ahçı..
eet bazzen bahrat gibi hissediorm ,kendi mutfamda;yeri gelince faslalık olur tadını kaçırırm. bazende olmam gereken yerde olmam sorumsuzluk yaparım...
çounlukla salça hissediorm;isimden belli açıklmaya grek yok sanırsam...
ve bazende yağ gibi oluorm....
yada masanın üstünde unutlan çürük meyvlar gibi oluorm bazen cıvık cıvık dokunan olursa bin pişman oluor...
hea bazen su gibi saf olabiliorm am bi o kdar da çabuk kirleniorm...
ne bilym ne oldumu bilmiorm..
ama bugn neye benzedimi çok ii bilorm...
gün boyu köşeden oturup kalkmayan o koca götlü damacana gibiydm... of bea ne kanım ısındı bugn ona... temel işlevini yaptı adamım ya içini doldurdu ya boşalttı... başka hiç bi işe yaramadı... o kdar yakın hissettim ki kendimi ayrı bi sygı duydum....
ve karar verdim kapıya koyarken daha özenli olcam bndan sonra..