1.03.2010

kimden ötürü aaaa ayşa... ?

farkettimde mutlu oldumda yazamıorm bişeyler..
sanırım eğlencelik şeler içimi ısıtmıor...
yazmak istedim zamn önce içimi kararttımı farkettim..
bundan ötürü bu zamnlarda yazmamam daha mantıklı olabilrmiş?
görcez bakalım.... bakalım bakalım..
ve; "bundan ötürü yılmazı engeelliiceesssiinn emesenden sileeceessin... "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder